RIDER TECHNICZNY

Rider techniczny spektaklu „Rodzinne piekiełko”

Poniższy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie spektaklu na właściwym poziomie technicznym i artystycznym.
Scena musi mieć wymiary minimalne: Szerokość 8m x Głębokość 7m

 

   DŹWIĘK:

System powinien być zestrojony, całe osprzętowanie włączone i gotowe do pracy. Obecność inżyniera/ akustyka/ technika dźwiękowego jest wymagana i musi być to osoba przeszkolona i kompetentna w zakresie realizacji dźwięku, miejsca i systemu.

Spektakl realizowany jest w dwóch konfiguracjach – w zależności od sali, w której wydarzenie jest organizowane.

1. Jeśli sala jest z dobrą akustyką, typowo „teatralna” – spektakl grany jest na mikrofonach pojemnościowych, które przywozimy ze sobą. Wtedy potrzeba co najmniej 12 długich XLR- ów. 2 linie XLR podwieszane, 3-6 linii XLR na froncie sceny.

2. Jeśli nie ma możliwości akustycznych zagrania na mikrofonach pojemnościowych, wtedy gramy na mikroportach. Jeśli jest możliwość zagrania na miejscowych mikroportach - bardzo chętnie skorzystamy - wtedy potrzebujemy 7 zestawów bezprzewodowych (mikrofon, bodypack, odbiorniki zestrojone z nadajnikami). Jeśli nie ma możliwości skorzystania z miejscowych mikroportów - przywozimy własne.

Ostateczna decyzja co do wyboru konfiguracji jest podejmowana na miejscu przez realizatora dźwięku.

Dodatkowo:

• Konsoleta frontowa musi być cyfrowa, pod żadnym pozorem nie akceptuję konsolet analogowych
• Przy konsolecie potrzebuję możliwości podłączenia laptopa (mini jack) oraz prądu
• Jeden monitor odsłuchowy (minimum 10’) za dekoracją, z tyłu sceny sterowany po linii AUX

Proszę o telefon w celu potwierdzenia rideru lub ewentualnych pytań.

Realizator dźwięku, kierownik techniczny
Anna Kwiatkowska
tel. +48 606 255 429
email: ania.realizuje@gmail.com

   OŚWIETLENIE:

Absolutnie niezbędna jest obecność realizatora światła/ osoby znającej stół oświetleniowy.
• Minimum 15 reflektorów PC1kW świecące od frontu ze zmienną ogniskową, wyposażonych w klapy i z możliwością zaflitrowania CTB, CTO (niebieski, pomarańczowy). Dopuszcza się mniejszą liczbę reflektorów wyłącznie po akceptacji realizatora spektaklu
• 4 reflektory profilowe
• Nad sceną potrzebujemy 4 reflektory ze zmienną ogniskową, wyposażonych w klapy i z możliwością zaflitrowania lub reflektory typu wash
• Cyfrowa konsoleta z możliwością zapisu scen na submasterach (minimum 10 submasterów)
• Dodatkowym atutem byłoby światło inteligentne typu washe na froncie i na scenie
• Dwa regulowane obwody (jeden z tyłu sceny, drugi z prawej)
• Obwody nieregulowane do podłączenia lampek „przeszkodowych” z tyłu scenografii
• Na froncie 2x odpowiednik Robin 600 ledwash lub 4x jeżeli mniejszej mocy

Realizatorzy światła:
Kacper Urban
tel. +48 792 482 332

Mateusz Nagadowski
tel. +48 726 770 883

TOP
});